O que vostedes votaron
Columna politicamente non demasiado correcta e atentatoria contra a soberanía e sabiduría popular
"É unha pena que a estupidez non doa" (Anton LaVey)
Columna politicamente non demasiado correcta e atentatoria contra a soberanía e sabiduría popular
Escrito por sihomesi
22 de Abril, 2010 ás 8:48 a.m.
Gardado en El País
Tags: Educación, Feijoo, PPdeG, Xunta de Galicia
RSS dos comentarios
The Journalist template by Lucian E. Marin — Built for WordPress

Discrepo: Tiña razón porque, entre outras cousas, os votantes son (tamén) responsables dos gobernos que votaron (e botaron).
Polo demais, excelente, coma sempre.
bouzafria
22 Abr 10 at 9:47 a.m.
Como se entere Espe Aguirre vaille poñer de radical antidemócrata pa`riba.
Por certo, a mesma Aguirre que, non sei se escoitaria, ven de dicir a colación da rapaza musulmana á que lle proiben ir a un instituto de Alcorcón, que «niguén se pode entrometer na política educativa do centro». Carallo!! Pero estos non son os mesmos que din que lo que diga el centro, los sociólogos, los linguistas y toda la sociedad nos lo pasamos por el forro porque las lenguas no tienen derechos y lo que importa es lo que digan los padres?
Importa a ‘liberdade’ mal entendida dos pais cando lles interesa a eles, cando é pra meterse coa liberdade relixiosa dos non-católicos, entón non hai liberdade que valga, é o que diga o centro (o instituto, non o centro político, que non son eles nin de coña) e punto.
Un saúdo Xosé Manuel.
caralladas
22 Abr 10 at 10:49 a.m.
Xa sei que ten razón, pero é un recurso estilístico para non dar a impresión de que sempre penso que a teño.
sihomesi
22 Abr 10 at 11:41 a.m.
Eu non sei si vostedes teñen a desgraza de ter que traballar para a administración desde unha empresa privada. De ser así, saberían que o de ter que esperar tres, catro, seis meses e ata un ano para cobrar é do máis normal do mundo. Pregunten vostedes por calquera ramo empresarial e verán que é así, todos os que dependemos deses cobros o sabemos, e mentres esperamos o cobro das nosas facturas temos que pagar o ive, as retencións e o que toque. Pero nos non podemos poñer no xornal a un neno comendo un bocata para escandalizar a sociedade e que o asunto chegue ao parlamento. Non temos esa capacidade de presión. O que hai e moita demagoxia con este tema.
Pedro
22 Abr 10 at 3:51 p.m.
Que tarda en cobrar, don Pedro? Vostede o que é é un resentido, home. Non ve que o noso presidente ven de dicir hoxe mesmo que as Empresas (ou sexa, as grandes construtoras) aceptan dilatar a financiación das obras públicas porque (sic) «está demostrado que a Xunta é moito mellor pagadora que outras Administracións»?. Vostede e eu debemos ser parvos: será que xa nos pagaron e non nos enteramos? Mañá mesmo bótolle un vistazo a miña conta non vaia ser que é un erro iso de ter pendentes cobros do 2009…..
eSedidió
22 Abr 10 at 7:10 p.m.
Isto amañábase coa Democracia Directa. Así si que serían responsables os votantes das decisións de goberno que se tomasen, precisamente porque as tomarían eles. Iso é a verdadeira Democracia, o resto é unha dictadura electiva de partidos.
Non sei a que esperamos para botar (con B) a todos os políticos e recuperarmos a soberanía.
Dixital2
23 Abr 10 at 7:30 a.m.
Eu tamén discrepo, do último párrafo. Si hai («habemos») xente que se avergoña de decisións ou actitudes dos representantes polos que votou, e algún incluso escarmenta e non repite.
Por outra parte, e recoñezo que me sinto un pesado con este tema (pero rebéntame), non estaría de máis comparar canto custan a comida e os libros escolares co que hai gardado para as infraestruturas que se lle van adxudicar ás grandes construtoras, esas das que fala eSedidió.
Ídem coa sanidade.
F. Míguez
23 Abr 10 at 8:21 a.m.
Anotese un dez Pereiro. Por certo, tomou o sintron antes de ir o concerto conmemorativo, porque vinno (nas fotos) moi ¿xoven?.
Por favor dixital2, acláreme o da democracia directa esa que vostede preconiza e sobre todo ese concepto de que «son eles os responsables», quedeime flipando e a miña edade non se pode estar asi moito tempo que o rego cerebral anda resentido…
alvarez
23 Abr 10 at 7:51 p.m.
A sabiduría popular non existe. Ou votar un tercio de votantes a Hitler ven sendo algún acto de sabiduría?
As matemáticas e os políticos están reñidos.Por que non lles aprende que 3 votos A + 2 voto B é maior que 4 votos C?
A democracia dos votos, ui a Santa Democracia dos Votos! Haberá que pedirlles ós portugueses que refagan a súa historia eliminando un 25 de abril (para seren máis demócratas)?
Xaquín
25 Abr 10 at 10:25 p.m.
Eu non creo moito na sabiduría electoral popular, pero no de Hitler hai matices necesarios: se chegou a Canciller foi por designación do presidente Hindenburg, e foi logo cando gañou as eleccións.
sihomesi
26 Abr 10 at 5:14 p.m.